MIKS KLIENDID EI LEIA SINU KODULEHTE JA SEE EI TÖÖTA KORRALIKULT?
Selline küsimus tekib väga paljudel. Vaatad oma lehte ja mõtled, et see on ju ilus, täiesti loogiline, kõik teenused ja tegevused ilusti kirjas. Mida siis veel teha? Kui asjatundja tutvub Sinu lehega võib ta märgata mitmeid erinevaid puudusi: leht on aeglane,keeruline kasutada, otsingust raskesti leitav, ei ole loogilise struktuuriga, kirjavigadega jne. See kõik mõjutab Sinu kodulehe kasutamist klientide poolt, kodulehe leidmist otsingumootoritest ja viib kliendid konkurendi lehele kelle veebileht on paremini valmistatud.
Tavaolukorras näevad kõrvaltvaatajad neid asju mida Sina ise ei pruugi näha. Sinu meelest on kõik kergelt leitav aga klientidel võib olla raskusi leidmaks hinnakirja,kontakte,uudiseid,pilte jne. Vaatad oma statistikat ja näed, et külastusi nagu oleks, info on ka leitav aga millegipärast puudub tulemus. Siin tulebki päevakorda olukord kus pead olema kursis mis on veebis toimumas ja mis seal toimib ja mis mitte.Tänapäeval ei piisa sellest, et riputad veebilehe ülesse ja järgmisest päevast hakkab kliente tulema ja sinu tooteid meeletus koguses ostma. See on võimalik aga selleks tuleb näha vaeva ja samuti läheb selleks aega.
Siin tekib olukord kus on vaja kodulehte analüüsida ja leida vastused järgnevatele küsimustele:
Kuidas leida uusi kliente?
Kuidas panna nad liikuma oma kodulehel sügavamale kui esilehele?
Milliseid internetiturunduse kanaleid kasutada ja kuidas?
Millised märksõnu ja kuidas oma kodulehel kuvada?
Kuidas koduleht oleks kliendile loogiline kasutada?
Ära muretse, kõike saab veebis mõõta ja analüüsida!
Analüüsima peab kõike, kuidas kliendid sattusid Sinu kodulehele, kust nad tulid, kaua nad viibisid Sinu lehel, mida nad lugesid või vaatasid, kas nad jõudsid selle tegevuseni mida sina neilt ootasid (tellimuse tegemine,hinnapäringu tegemine,maililistiga liitumine jne).
Kogu selle analüüsi tulemuseks on teadmine just Sinule, et milliseid reklaamkanaleid edaspidi kasutada ja milliseid mitte. Samuti saab otsustada ja vajadusel muuta märksõnu ja ka veebilehe asetust/loogilisust/ülesehitust.
Mis on tähtis kliendile?
Loomulikult on tähtis esmamulje nii nagu elus ikka. Kui klient saabub Sinu kodulehele ja see jätab amatöörliku mulje võib see sundida kliendi Sinu lehelt lahkuma ja ta ei saagi teada, et tegelikult pakud väga kvaliteetset kaupa.
Mis on tähtis Sinule?
Esmalt pead saama aru, et kodulehe valmimine ei tähenda kohe seda, et nüüd on kõik ja kliendid tulevad. Kõik muutub koguaeg ja Sina pead sellega kaasa minema. Regulaarselt tuleb oma lehte ülevaadata, kontrollida konkurentide tegevust ja mõelda mida saaksin teha paremini kui nemad.
Kui see kõik tundus sinule loogiline ja huvipakkuv, siis oled alati oodatud meiega kontakteeruma ja aitame Sinul selle teekonna läbida. Anname ka omaltpoolt soovitusi ja nõuandeid mida ja kuidas teha.